(den första) snön har fallit allt är halt

Mexikanarna i klassen är hur underbara som helst. Love them!

Träffade en italienare ute i fredes.
Nej, inte "träffade" träffade.
Utan träffade som i att vi började prata med varandra.
Visade sig att vi läser samma kurs.
Koll på läget, ohyes.
P. undrade varför jag inte sett honom innan. (Han var snygg, är snygg.)
Men jag har fullt upp med han med de fina ögonen.
Fast det kan jag ju iofs lägga ner nu, för det verkar som att han är kompis med Österrikaren.
Jobbigt.

På lördag är det Alla Hjärtans Dag-sittning med Smålands & Norrlands och på tisdag är det Alla Hjärtans Dag-tema på Stallarna.
Sånt är bara jobbigt, och det tycker jag fastän jag typ träffar någon nu.
Ja, typ träffar. För jag vet fan inte hur det kommer gå eller vad jag ska göra.
Men han gillar kent, så han kan ju inte va helt fel?
& jag tror han gillade Håkan med, så då måste han va okej.


äsch.

Kommentarer
Postat av: micela

jag gillar dig. vill du bli ihop med mig på alla fjärtarnas dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback