Don't Drink and Drive

Hon hade köpt dom i början av veckan.
Två nallar. Jag hade likadana när jag var liten. Mina favoriter.
Skulle ge bort dom till sitt barnbarn.
Fast inte nu längre.
Han blev ihjälkörd. Rattfyllerist.
En jävla idiot, som hon sa.
Jag håller med henne.
Hon fick pengarna tillbaka, skulle köpa blommor till begravningen istället.
Hoppas det blir fint.

Sånt där påverkar mig sjukt mycket. Rattfylla. Det är så jävla meningslöst.
Det gick nån dokumentär om det för ett tag sen. Kanske flera år sen.
Minns inte riktigt. Men det var en pojke som hade dött p.g.a. rattfylla i alla fall.
Hans syskon berättade om saknaden & ilskan & allt annat.
Tårarna bara rinner. Så. Jävla. Meningslöst.

Kommentarer
Postat av: micela

han berättar framför kameran.
hur han bytte kön.
eller nått helt annat.
som också aldrig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback