Kläder vs. Kids

När jag stod på apoteket och skulle köpa dagen-efter-piller i söndes undrade jag om det inte skulle va billigare med abort. Eller gratis rent av. Jag vet inte riktigt, har inte så bra koll på det, men jag har för mig att det är gratis. Hur smart är man om man tänker så? Billigare med abort!? Haha jag dör på mig själv. Men alltså, dom kostade över 150 kronor dom där jävla pillerna. Det är mycket. Det är för fan ett linne på H&M. Hon bredvid mig plockade åt sig ett graviditetstest. Ett sådant jag ville undvika att behöva använda inom en snar framtid. Jag köpte dagen-efter-piller.

Kommentarer
Postat av: micela

du är inte klok. säker på att jag inte ska ge din mamma denna bloggadress :)? PEACE för Annmarie the rocking mum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback