läppglans & nyponsoppa

helt plötsligt så var han tillbaka. såg honom direkt när jag kom in. solbränd och as cute as ever. trodde inte att jag skulle få se honom mer, men nu har vi tydligen hela våren framför oss. nice.

egentligen är det väl tänkt att jag ska sitta i bibblan och plugga nu, men istället sitter jag hemma och lyssnar på isola, tittar på mtv & äter knäckemacka. men vafan. plugga kan jag göra nån annan gång. för en liten stund sen dansade Kelly Clarkson runt till Om Du Var Här. det såg lite roligt ut. har hon ingen taktkänsla eller? tur att man är lättroad.




Kommentarer
Postat av: micela

baaaabyyyyyyyy. njut av livet till mig också - jag hinner inte. har precis varit hos doktorn, han stack mig med NÅLAR! AJ! PUSSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback