Söndag 060212

alltså visst, hans sms var ju himla gulligt. men grabben, jag lovar dig, du vill inte vakna upp bredvid mig och se mig i morgonljuset. jag ser FÖR JÄVLIG ut i morgonljus. såna som är snygga direkt när dom vaknar borde skjutas. dessutom är jag inte vidare sällskaplig på mornarna. enda anledningen att jag var schysst senast var att jag var bakis och inte orkade annat än le & hålla med dig. typ.

kvällen igår var bra på många sätt & vis. inte minst "efterfesten" som innebar korv & mos och senare även varma mackor. och LÄTTMJÖLK. jag trodde inte att det var min grej, men gud vad gott det var. men känns det inte lite väl nyttigt att dricka lättmjölk? jag tror jag håller mig till min mellanmjölk.

& nu ska jag plugga. vill allra helst lägga mig i sängen o sova, men nejda. självdisciplinen ligger på topp som vanligt och alltså har jag en hel del kvar att göra inför mötet med min grupp imorn.. kul kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback