Tycker-synd-om-mig-själv-dag

Har inte riktigt hunnit börja med tenta-pluggandet än, men jag jobbar på det. Försöker intyga mig själv att det kommer gå skitbra även om jag inte pluggar. Börjar snart tro på det. Ska snart till det flashiga gymmet med Pernilla vilket inte alls är bra. Känner mig tjock idag och vill inte ha på mig tighta gym-kläder, men alla vanliga träningskläder är hemma i byn. Nicht gut. Bra sak: am not pregnant. Ska bli mer försiktig med sånt där i framtiden, som mamma Micela tjatar på mig om. Nu kommer bror, han ska hjälpa mig att sätta upp lite hyllor, är inte så händig själv så han får fixa sånt där i frånvaro av en riktig pojkvän. Planerar att börja plugga när jag kommer hem från gymmet. Ska läsa böckerna jättesnabbt & förstå allt direkt. Ska även komma ihåg allting jag läser så att jag slipper kolla igenom böckerna fler gånger. En helt felfri plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback