Vackert väder

Var ute och gick i över två timmar idag. Det var sol & blå himmel & lite fågelkvitter. Om man bara tänkte bort snön & kylan & la till lite löv på träden så var det nästan som om våren hade kommit till byn. Detaljer, med andra ord.

Nästa vecka är det tenta, så nu är det plugg plugg plugg som gäller. Men jag pallar inte, för mycket som snurrar runt i mitt huvud. Om jag bara kunde hitta tillbaka till den där disciplinen som jag en gång faktiskt har haft när det gäller skolarbete. Men den verkar va långt borta för tillfället. Har i ärlighetens namn varit långt borta i flera år.

Äsch. Ska nog lyssna på lite musik istället för att oroa mig för en tråkig tenta. Anything med Jakob Hellman blir bra, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback