I'm hot, and for all the wrong reasons

det här med att man ska smörja in sig när man solar är inte enbart bullshit. inte heller det att man ska bättra på solskyddet när man har badat. det kan också vara till ens fördel att smörja in jämnt över hela kroppen och inte bara lite sporadiskt här och var. mina ben har en fin nyans av rött och mina armar har nåt konstigt mönster till följd av lite väl slarvigt användande av solskydd. väldigt o-hett om jag får säga det själv. just nu är kylande aloe vera-gel min bästa vän, for real. tur att jag ska jobba imorn så att mitt stackars skinn kan få vila lite.

besides, fatta vad VARMT det är här. man kan fan inte sova, det är totalt galet och värre lär det väl bli. I'm all for summer & långa dagar på stranden när man har tillgång till ett hav (& kan spana på hot guys) så att man slipper avlida i värmen, men det finns fan inget positivt med att sova i en bastu. inte ens den eventuella viktminskningen det skulle kunna innebära att svettas hela natten gör att det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback