"man är bara så billig som man gör sig"

Bör jag finna det oroväckande att jag tycker att ett vykort med den texten passar oss såååå bra?

Sista helgen med girlsen nu innan vi försvinner iväg på olika håll för sommaren. Det kommer bli sentimentalt & jävligt imorn framåt småtimmarna.


Sen väntar en sommar hemma i byn. Alltså ingen action whatsoever på tre månader. Trevligt värre. Eftersom jag vet redan från början att det är rena öken där tänker jag spä på det hela genom att plöja mig igenom Brott & Straff. Kanske även Processen. Och så ska jag ta igen en massa musiklyssnande. Kanske ska börja lyssna på klassisk musik? Det känns rätt hett. (obs, ingen ironi där. klassisk musik kan va grym.)


Men först: pumptömning x2. Vi ska stå i baren o se sofistikerade ut. Jorå. (ingen ironi där heller, dock vet jag att vi inte kommer lyckas med det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback