fredag hela dan

Jag tror inte att jag gillar Bingo Rimér längre. Inte Carolina Gynning heller, trots att jag en gång i tiden ringde in och röstade på henne i Big Brother-finalen. Innan har jag tyckt att dom verkar sköna och har massa självdistans, att dom driver lite grann med sig själv, att dom är lite halvironiska i det dom gör. Men det vettefan alltså. Bingo har alltså slutat fota glamourmodeller (vilket uttryck va!) och är nu istället entreprenör, för att hans dotter ska kunna va stolt över honom. Entreprenör för Bingo = äga shop som säljer nasty underkläder & sexleksaker. Kanske var det ändå bättre att fota glamourmodeller? Och Gynning. Hon verkar så himla bitter ibland på att folk inte tar henne på allvar, och bittra människor går bort. I alla fall om man är bitter över nåt som har med en själv o göra, vill man va bitter på omvärlden är det ok. Men Gynning verkar bitter över hur hon själv uppfattas, = självupptaget, = inte ok.

Anyways, ska tydligen ut ikväll igen (ve o fasa). Tror jag nöjer mig med förfesten, för brudarna ska ut i stan sen o det pallar inte jag. Så jag kommer dricka mig full o gå hem o lägga mig vid 11. Alternativt dricka mig full och gå hem o va en pain in the ass för Tomas. Stackarn. ELLER, så dricker jag inte så himla mycket på förfesten och går hem icke-full, det är också en tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback