Jag tycker att du och jag passar bra ihop

Efter en skakig inledning på veckan ska jag så ändå upp till svärföräldrarna i helgen. Givetvis kommer dom falla pladask för min charm. Allt annat vore enbart konstigt. Den stora frågan är dock: kommer dom förstå vad jag säger?

Måste ta tag i den här kursen med snart. Hinner inte idag, men imorn kanske?
Vill hem o leka med Elsa lite mer. Hon växer så snabbt & lär sig så mycket nytt hela tiden o det gör ont i magen att jag missar allt. Plus att jag måste se till att va favoriten innan bror kommer hem igen.
Honom behöver jag också ha tag på, så jag kan få reda på vad han önskar sig i julklapp. Har dom inget internet i Great Britain eller vad är det frågan om? Får jag ingen önskelista snart så får han skylla sig själv, för mina pengar kommer shoppas upp väldigt snart. Norröver denna helgen och söderut nästa helg. Skåne *klapp klapp* Skåne *klapp klapp*. Nästan som att komma hem.

Just det ja, har ju vatt på demobandsfestival i veckan, och Oh My God om det hade varit för två år sen så hade jag nog dött lite grann. Många smala byxor där, det vill jag lova. Sångaren i
Je t'aime mon amour var sjukt cool (väldigt Pete Doherty) och Dollface var ju från Skåne så man kan inte annat än älska dom. Vi ska nog gå o kolla på Je t'aime... etc. igen i nästa vecka, för man blev helt fånigt glad av o se dom, och vem vill inte vara fånigt glad om än för bara en liten stund? (var klart fler band som spelade, but I know nothing 'bout that.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback