Bytt är bytt, kommer kanske tillbaka

Mitt nya balsam från Sachajuan luktar tant. Det var inte riktigt det jag var ute efter. Så kanske att jag struntar i att gå in till stan o köpa ett schampoo i samma serie. Men å andra sidan, håret blev ju fint o så. Jag kanske vänjer mig vid lukten?

Efter Grease har jag gått över till att gilla Måns mer än Sebastian. Det kanske bara är tillfälligt, men kanske inte.

Annars har jag: fikat på Lilla torg i Malmö, hittat fina grejer på Monki,  sprungit runt  sjön,  lekt med Elsa,  blivit retad för min dialekt (jag kommer ge igen när tillfälle ges), köpt nya fina tavlor som Tompa ska hänga upp, haft roligt åt glada (fulla) män på tåget. Och en del annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback