Götet

Tillbaka i Växjö efter en helg i Lilla London, Sveriges framsida, Götlaborg. Det var trevligt, och jag är fattig nu. Skulle egentligen handlat kläder eftersom jag de senaste månaderna mest handlat smink & krämer, men det blir ju sällan som man tänkt sig så av X antal inhandlade grejer fanns det bara ett (1) klädesplagg, en fin röd klänning med nåt vitt mönster på. Resten går under märkena Elizabeth Arden, Biotherm, Clinique, etc. Dyra krämer = habegär. Usch usch. Detta är inte alls bra egentligen. Jag vågar inte kolla bankkontot hur mycket jag gjort av med. Tomas fick betala när vi handlade mat idag, och risken finns att han får göra det ett tag framåt också. Maj kommer bli en kul månad.

Vad jag har lärt mig av detta? Inget egentligen, mer än att det är farligt att åka till en stor stad precis när man fått pengar. Men det var la inget nytt.

Jag ångrar lite lite att jag inte köpte setet med Elizabeth Ardens 8hour cream.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pamela älskar dig!

2007-05-13 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback